4. 11. 2014 jsme pořádali pro naše osobní asistenty interaktivní seminář s názvem „Jak asistovat s úsměvem“, který byl zaměřen na komunikaci, emoce, asertivitu a duševní hygienu. Asistenti se přiučili nebo si zopakovali poznatky z oblasti efektivní komunikace, rozdílů a chyb v komunikaci a umění zpětně vazby. Dále se věnovali otázkám, jak pracovat s emocemi, jak řešit konflikty a jak asertivně zvládat konfliktní situace. Seminář probíhal pod vedením naší odborné asistentky z odlehčovací služby Bc. Ivety Hejlové, která má vystudován obor sociální péče a pečovatelskou činnost a bakalářský obor poradenství v odborném vzdělávání. Seminář byl veden interaktivně,  zaměřoval se na věci z praxe a asistenti se aktivně zapojovali do připavených aktivit i diskusí.

Další seminář tentokrát na téma Snoezelen terapie chystáme 2. 12. 2014.